../100/100_0001.htm411_0013.htm 411.12 POSEBNE ODREDBE O KOREKCIJAMA CIJENA  Cijena emitovanja u marketinškom bloku ispred i u prekidu je određena početkom emitovanja programa ispred kojeg se emituje marketinški blok i u kojem se emituje prekid.  Za naručeno emitovanje TV spota u poziciji prvi ili zadnji u bloku cijena se uvećava za 25 % na osnovne cijene emitovanja.  Za naručeno emitovanje TV spota u poziciji drugi ili predzadnji u bloku cijena se uvećava za 15% na osnovne cijene emitovanja.  Za naručeno emitovanje TV spota kao  ekskluzivitet proizvoda  * u prekidu programa cijena se uvećava za 100 % na osnovne cijene ovog Cjenovnika.



prethodna    <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  >>    slijedeća