416_0022.htm 416.21 B) EMITOVANJE Pravilnik o medijskom predstavljanju političkih subjekata u periodu od dana raspisivanja izbora do dana održavanja izbora; april 2010. i Izborni zakon BiH, Poglavlje 16. Mediji u izbornoj kampanji: 1. Plaćeno političko oglašavanje dozvoljeno je u periodu od dana službenog početka izborne kampanje do početka izborne šutnje, odnosno u periodu 30 dana prije dana održavanja izbora. 2. Plaćeno političko oglašavanje (oglasi, javni pozivi, spotovi ili bilo koji drugi vid promocije političkog subjekta) je jasno odvojeno od preostalog programa i ne ulazi u limit o dozvoljenom reklamnom vremenu koje je utvrdila Regulatorna agencija za komunikacije BiH.



prethodna    <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  >>    slijedeća